Panaszkezelés

Tájékoztatjuk kedves Ügyfeleinket, hogy az Örkényi Takarékszövetkezet termékeivel, szolgáltatásaival, a Takarékszövetkezet tevékenységével, eljárásával kapcsolatos panaszaikat, észrevételeiket közölhetik személyesen szóban vagy írásban, postai úton feladott levélben, telefonon vagy telefaxon, illetve elektronikus üzenetben is. A részletekkel a mellékelt Panaszkezelési Szabályzatban ismerkedhetnek meg kedves Ügyfeleink, továbbá egy egységesen alkalmazható és letölthető Panaszbejelentő nyomtatvány csatolásával is segítünk az esetleges panaszok megfogalmazásában és benyújtásában.

 

Panaszkezelés - Örkényi Takarékszövetkezet

 

Örkényi TKSZ Panaszkezelési szabályzata

Fogyasztói Panasz jegyzőkönyv

MNB panaszbejelentő formanyomtatvány

Meghatalmazás panaszkezeléshez

 

Panaszkezelés - Magyar Takarékbank Zrt.

 

Amennyiben Önnek a bankkártyája igénylésével, használatával, az elvégzett bankkártya-tranzakciókkal kapcsolatos panasza van, kérjük, az alábbi szabályzatot és nyomtatványokat használja:

 

MTB Zrt. Panaszkezelési tájékoztatója

MTB Zrt. Fogyasztói panasz jegyzőkönyv

MNB panaszbejelentő formanyomtatvány

MTB Zrt. - Meghatalmazási minta panaszkezeléshez